woensdag 18 oktober 2017

Leef jij ook al jou dromen na? ** Live your Dreams **



Goedemorgen allemaal,

Wat leuk dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog! Vandaag een creatie welke ik enkele dagen geleden heb gemaakt tijdens een Online Cropavond. De sketch was door iemand bedacht als Lay Out. Alleen omdat ik meer van de kaarten ben momenteel heb ik het voorbeeld gebruikt als idee voor deze kaart.
Echt een diversiteit van materialen gebruikt.

Memento Drops Inkt met de blending tool om kleur verloop in het project aan te brengen.
De veren (grote) veren stempel komt bij de Action vandaan. Maar de kleine veertjes en decoratie/tekst is een stampset van Studio Light. Ik ben helemaal weg van dromenvangers en veertjes...
De vlinder stansjes zijn gemaakt met de nog altijd geweldige ponsen van Stampin' Up! helaas zijn deze niet meer te bestellen!!

Ik ben benieuwd wat jullie van de creatie vinden, laat gerust een bericht achter dan kom ik ook snel eens een kijkje nemen op jullie blog.


Geen opmerkingen: