zaterdag 7 oktober 2017

Stamp Fans - Blog Hop Christmas Time !!



Hallo... Goedenmorgen op deze Zaterdag 7 Oktober...
Vandaag is het World Cards Making Day...

Wat leuk dat je komt kijken bij de Bloghop van StampFans. Als het goed is ben je via de blog van Sandra hier gekomen.

De officiële Hop is gestart op het blog van Carmen dus hop door tot je hier weer bent dan weet je dat je iedereen die meedoet ook echt gehad hebt. 
We hopen je geïnspireerd te hebben middels deze Bloghop.

Voor de Bloghop ben ik aan de slag gegaan met de geweldige "Christmas Happiness Photopolymer Stamp Set (144868)".


Als basis heb ik een van Whisper White een kaart gemaakt - beplakt met een stuk Cardstock dit om de tekst/achtergrond meer naar voren te laten komen. Dan de topper - als basistopper heb ik weer een stuk Whisper White cardstock genomen - om hier vervolgens op te gaan stempelen. Met de geweldige Christmas Happiness Stamp set kun je allen kanten op. Divers gestempeld, zodat het wat speels over komt. En natuurlijk in het achterhoofd gehouden dat de tekst eruit werd gestanst, zodat het effect goed zichtbaar zou worden. Vervolgens heb ik de "Large Letter Framelits Dies" uit de kast gehaald om XMAS uit te stansen met de Big Shot!

De letters even opzij gelegd om eerst de topper op te plakken op de basis kaart. Achterop de letters alleen foamblokjes geplakt om de letters op te hogen en het effect te creëren met de achtergrond kleur. Voor het meeste effect moet je de letters net iets naar rechts of links verplaatsen zodat je net dat beetje extra schaduw effect krijgt.

Het lijkt me leuk als je een berichtje achter laat, zodat ik ook eens bij jullie op het blog kan komen kijken... !! Geniet van het weekend en wie weet tot de volgende Blogpost! 

Als het goed is kom je vanaf de blog van Sandra... De volgende wie graag haar creaties laat zien aan jullie is Marloes *druk op volgende*

   

We zijn deze bloghop gestart bij Carmen -> Sigrid -> Sandra -> Deborah (hier ben je nu) -> 








8 opmerkingen:

Ingen zei

Wat een super gave kaart!!!

bestofstampin@gmail.com zei

Wat een mooie kaart, en leuk dat je letters hebt gebruikt.

Sigrid zei

Super gave kaart!

Marloes zei

Wauw! Hele mooie kaart😍

Pee’s Atteljeeke zei

Wat een leuke kaart. Zelf maak ik de layers van een effe cardstock. Maar met de foamblokjes krijg je hetzelfde effect.

Ilona zei

Heel mooi en leuke kaart

Carmen zei

Super leuke kaart Debor! Mooie kleurtjes en die set...die staat alweer op mijn lijstje *zucht*.

Durvina zei

Wat ontzettend leuk gemaakt!!

groetjes, Durvina